Saba Islamic Media

Pada Isnin 23 Nov. 2009M yang lalu, saya di Kuala Lumpur untuk satu urusan berkaitan STAY ALiVE Shop. Selesai urusan, saya mengambil kesempatan untuk ke salah satu premis kegemaran saya; Saba Islamic Media di Maju Junction Mall (bersebelahan Pertama Complex)

Saya disambut dengan layanan mesra dari pekerja & juga pengurusnya yang sentiasa bersedia membantu & memberi penerangan.

Bagi mereka yang berminat dengan ilmu tentang Islam, perbandingan agama, dakwah dsb. dalam pelbagai medium seperti buku, dvd, dll, Saba Islamic Media menawarkan pelbagai bahan yang bermutu & bernilai tinggi dari dalam & luar negara seperti bahan yang ditulis atau berdasarkan ceramah pendakwah Islam tersohor seperti Allahyarham Ahmad Deedat, Dr. Zakir Naik, Syeikh Khalid Yasin, Yusuf Estees, Shah Kirit, Harun Yahya dll.

Waktu saya belajar di Shah Alam dulu, saya sering juga pergi ke premis Saba di Kompleks PKNS Shah Alam, & sehingga sekarang, Saba Islamic Media terus maju dalam bidang ‘dakwah melalui perniagaannya.’ Terbaru, Saba baru membuka franchisenya di Kelantan, selain juga mempunyai cawangan di Indonesia.

Moga Saba Islamic Media terus maju menyebarkan Islam bukan saja di Malaysia, tapi juga di seluruh pelusuk dunia insyaAllah, kerana jika anda pernah pergi ke Saba, anda pasti tahu potensi sebuah kedai seperti ini terutamanya dalam memberi dakwah & penerangan tentang Islam kepada mereka yang belum Islam.

Untuk maklumat lanjut berkenaan Saba Islamic Media, anda boleh terus ke laman webnya di http://www.saba.com.my/v2/

2 Comments

Filed under Produk & Kedai Muslim

2 responses to “Saba Islamic Media

  1. adawiah

    salam..saya dari jurusan perladangan tahun akhir sedang membuat proposal berkenaan dengan the effect of sounds to the seed performance@other living things especially for Quran sounds..blh tak saya dptkan buku@sumber yg mengatakan ia terbukti ada effect.. klau blh reply saya a.s.a.p.. sbb saya perlukan source 2 dlm mggu n jgk..ples..help me..

    • Maafkan kami Cik Adawiah sbb kami baru baca email sdri kerana kesibukan. Mungkin boleh rujuk pada Harun Yahya atau website berkaitan sains & al-Quran insyaAllah.
      Sekali lagi maaf.

Leave a Reply

